Da u puntu di vista di a fabricazione, i fatturi principali chì affettanu a trasfurmazione di i cumpunenti di muffa di precisione sò i seguenti.

Superficie.Cumpunenti di muffa di precisione di a superficia esterna di trasfurmazioni hè più faciule ch'è a superficia interna, a superficia di a regula hè più faciule da trasfurmà cà a superficia irregulare, u pirtusu di trasfurmazioni hè più faciule ch'è u spaziu di a matri.

Precisione.A più alta hè a precisione di e parti di stampi di precisione, u più difficiule hè di fà.A precisione di a pusizione relativa dipende da l'equipaggiu, a misurazione, a precisione di a fabricazione di u moldu di riparazione è chì formanu parte di a guaranzia.Altre parti di a precisione di a pusizione pò esse garantita da u stessu metudu, è ponu riduce u costu.

Rugosità di a superficia.A rugosità di a superficia di e parti di u muffa di precisione hè assai impurtante, u tempu di fabricazione hè più.L'aumentu di a decorazione di a superficia hè obligatu à aumentà u prucessu di fabricazione, ma qualchì volta pò riduce i requisiti di rugosità di a superficia.

Numero di buchi è cavità.Cumpunenti di muffa di precisione foru è a cavità di l'aumentu di u numeru, senza dubbitu à i requisiti più elevati per a fabbrica di fabricazione di muffa è a pusizione (in particulare a pusizione relative di e esigenze, aumentanu a cumplessità è a difficultà in a fabricazione di muffa.

Trattamentu di calore.U trattamentu termicu di e parti di muffa di precisione ùn solu deve risponde à i bisogni di l'utilizatori per a vita di u muffa, ma ancu influenza l'efficienza di fabricazione di u prucessu.

U cambiamentu automaticu di l'utensili è l'impostazione automatica di l'utensili per u magazinu di utensili di u centru di machinazione CNC di precisione:

A machinazione CNC di precisione hè di compie una varietà di prucessi in u statu automaticu di l'equipaggiu CNC, principalmente per alcune operazioni di produzzione di massa fissa.Ma per l'industria di muffa è unità di pruduzzione in batch, ùn andate micca sempre à u centru di machining, assai pruduttori cumprà u centru di machining quandu fresatura CNC à aduprà.

Hè assai simplice d'utilizà a rivista di l'utensili per u costu di u sistema CNC, ma u spindle è u magazinu di l'utensili, u compressore d'aria è i vari manichi di l'arnesi aumenteranu u costu, è a prugrammazione è l'aghjustamentu di a rivista di l'utensili anu ancu bisognu di passà u currispundente. tempu.Per quessa, per menu di unu o dui centu pezzi di a listessa varietà, u centru di machining ùn deve esse usatu quantu pussibule, chì hà altu costu è efficienza bassa.

U sistema di cunfigurazione automatica di l'arnesi pò esse usatu per a machinazione CNC di precisione.U strumentu hè caricatu una volta è un buttone hè usatu.A macchina strumentu pò aghjustà automaticamente u strumentu è prucessu direttamente.L'errore hè in 0,001 ~ 0,0003 mm, chì ùn hè micca assai più lento di u tempu di cambiamentu automaticu.S'ellu si tratta di un centru di machining, l'efficienza di a machina senza u dispositivu automaticu di l'utensile hè assai più altu ch'è quella di a macchina senza magazzina d'utensili, ma cù l'attrezzatura automatica.

Per l'industria di fabricazione domestica, in particulare per l'imprese di fabricazione di muffa, hè generalmente una produzzione di un pezzu, è i risorse di u travagliu sò abbastanza.Per quessa, per u trasfurmazioni di pezzi industriali di picculi batch, duvemu cunsiderà cumplettamente u valore d'usu di fondi, è ùn utilizate micca l'equipaggiu di u centru di machining.In più, ci sò sempre assai prublemi in a rivista di strumenti di i fabricatori domestici.


Tempu di Postu: Dec-14-2021